Asayiş

Polisi görünce aracını bırakıp kaçtı

Manisa'nın Şehzadeler ilçesinde, polis ekiplerini fark edince otomobilini bırakıp yaya olarak kaçan sürücünün aracında ruhsatsız tabanca ele geçirildi.

​Alınan bilgiye göre, Şehzadeler ilçesi Murat Caddesi üzerinde seyir halinde olan bir otomobilin sürücüsü, bölgede uygulama yapan İl Emniyet Müdürlüğü ekiplerini görünce aracını yol ortasında durdurdu.

​Otomobilden inerek yaya olarak kaçmaya başlayan sürücü, ara sokaklarda izini kaybettirdi.

​Polis ekiplerinin terk edilen araçta yaptığı detaylı aramada, bir adet ruhsatsız tabanca ele geçirildi.

Kaçan sürücüyü arama çalışmaları sürüyor

Ekipler, kimliği henüz belirlenemeyen kaçan sürücüyü yakalamak ve olayla ilgili tahkikatı sürdürmek üzere geniş çaplı inceleme başlattı.